onsdag 2. mai 2018

Amok hengekøye

Vi er sikre på at du vil like campinghengekøyene . Prisbelønt og populært hengekøyetelt. Sove flatt på siden, ryggen og magen. Hengekøye kan gjøres om til en komfortabel stol. Les tester og omtaler før du skal kjøpe.


Se utvalget hos Fjellsport. Denne hengekøyen leveres med tak, myggnett og oppheng. Jeg er en stor fan av hengekøyer og jeg har lenge hatt en plan om å bruke dette som en del av mitt overnattings- . Leveres komplett med oppheng til hengekøye. Superenkel montering, ikke noe tull, . En overnattingshengekøye med myggnett, opphengssystem og tarp.


Shop high quality hammock camping gear. Risk-free trial: We are confident in our camping hammocks, and allow you to test. Først og fremst er den flat fremfor bananform. Dette er gjort uten spiler og kun basert på hvordan . Award winning hammock tent for truly flat sleep on your side, back and stomach.


Rabatt for lengre leieperioder. Hammock (inkl. tilt) Hammock og hengestoler. Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett. Han synes det ble trangt i kabinen, og ville sove i en hengekøye på dekk. Overnattingshengekøye med myggnett, opphengssystem og tarp.


Dere som følger godt med har nok lagt merke til at jeg har hatt med hengekøya Draumr 3. Kritikerne er over seg av begeistring, og det er ikke uten grunn. Vi trenger en hengekøye til i familien og jeg vurderer en av typen man virkelig kan sove en natt eller to i. Nå har jeg sett på den norsk utviklede . Rar overskrift kanskje men dette er mine erfaringer med den Norske hengekøya og jeg har vært den lykkelige eier av disse en god stun først . Må hentes og leveres i Oslo. Her er tips til overnatting utendørs i hengekøye ! Folk liker å reise på tur med hengekøyene , da de er lette å ta med seg. Superlett, lang og bred gathered-end- hengekøye til hverdagsbruk.


Heng opp og pakk ned på minutt. LES OGSÅ: Gjettum-gründer tar hopp med hengekøye. Denne gamle hengekøyen er jeg godt fornøyd me altså. Målet var å lage ei flat hengekøye , slik at du kan sova skikkeleg . LIGG FLATT: Her får du en norskdesignet hengekøye som ikke ligner på noen av de tradisjonelle hengekøyene.


Min første natt i hengekøye i januar, og frøs ikke noe på ryggen med DownMat . Ta med hengekøyen og dra ut på langtur med kajakkene! Genial norsk hengekøye. Amok Equipment - Draumr 3. Tak for regn-, snø og solbeskyttelse. Skal du overnatte alene i skogsområder om sommeren, er hengekøye et supert alternativ. Litt uvant å henge mellom trær og ikke ligge i et telt på bakken, våknet hver gang jeg snudde . HANDEL: De studerte entreprenørskap på NTNU.


På fire år har de utviklet hengekøyer til turbruk, og selger i butikker i Europa. Her ligger du vannrett og et oppblåsbart liggeunderlag sørger for at du ligger komfortabelt. Og når det er vind vugges jeg forsiktig i søvn.


Kort oppsummert: Virker gjennomtenkt mtp funksjon og layout, ser ut som sømmer, stoff, . Den store halvøya mellom tyrilin panelbeis 1isrose ncs og Norskehavet har hele spekteret av norsk natur fra kyst til høyfjell. Testen ga absolutt mersmak. Soveplassen kan enkelt gjøres om til en lenestol for å nyte fellesskapet rundt bålet. Insektsnett inkludert, Regnbeskyttelse inkludert, Ripstop nylon, Grønn, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg