onsdag 25. mai 2016

Speiltvillingene diy

Stjernene alle har spurt om! Sorte elegante papirstjerner dekorer stuen min, og derfor har de stadig fått vist seg fram på en tilfeldig snap, eller . DIY -julekalenderen, er disse fødselsbildene jeg har laget. I dag har jeg satt meg godt til rette, med julemusikk i ørene.


Julemåneden er her, og jeg er så lykkelig!

For en fantastisk desember det har vært så langt! Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger på julekalenderen, dere gir meg så mye energi til . Solen skinner, livet smiler og det er fredag. Dagen for Do It Yourself inspirasjon.


I går laget jeg ny hylle over sofaen, med . En ting som er utrolig lettvint og morsomt å lage er ostefat. Faktisk trenger du ikke mer enn en planke og noen håndtak for å komme i mål. Så enkelt å skape et helt nytt uttrykk!

For en tid tilbake spurte søster om vi ville ha en sodastreamer da de hadde fått to. Sodastreameren ble tatt . Finnes det noe som er mer stas enn badebomber for barn? I år har jeg lett etter DIY prosjekter der barna kan delta, og da helt ned i toårs alder, men det var ikke så enkelt å finne noe passende.


Det ble brått en uønsket pause i Den Kreative Julekalenderen, da jeg på fredag fikk omgangsyken. Fytti fy, for noe djevelskap. De kan også spayes for å få en annen farge.


Følg alle DIY julekalender innlegg på facebook siden til Speiltvillingene –. Bursdagen til barna nærmer seg litt brennfort, og denne moren har brått for det travelt med alt som skal gjøres. Det er noe jeg liker, for jeg trives . Gikk ut med Tyra for å få litt frisk luft da jentene la seg for daglurer, og etter å ha kasta ball noen ganger fant jeg ut at jeg skulle sette i gang mitt . Da er jeg i gang med en ny “spalte”! Nå har jeg fått tatt i bruk prosjektet, for i min lille DIY julekalender så mangler det kanskje et lite hjemmelaget prosjekt til mennene i livene våre.


Desember DIY julekalender. Fy søren så fort desember har gått. Bare dager igjen til jul, som . Det aller gøyeste med dette DIY -prosjektet er at det er veldig enkelt, og mye billigere enn å kjøpe en ferdig sengegavel i samme stilen.

For to år siden, også i DIY - pakkekalenderen her på bloggen (også den 7. desember) så delte jeg kjegletrær som var laget på samme måten. Da var det klart for luke i kalenderen, her har helgen gått i ett og vi har knapt vært hjemme, så i dag kommer det et enkelt prosjekt. Et ord som går igjen om dagen er DIY – do it yourself.


I går svingte jeg rundt i mitt nylagde tyllskjørt i bursdagsfering. Så jeg regner med at mange allerede er godt i gang med å handle inn julegaver. I dag er det bare dager igjen til jul! Det å lage til og fra kort . Dagens DIY er kanskje ikke den som treffer flest siden den krever litt mer å lage, men jeg kom over ett bilde da jeg søkte på DIY , . Gelé i vannmelon er et . DIY -innleggene blir liggende her neste jul, og kanskje noen vil dra nytte av innlegget da.


En annen grunn til at jeg deler fremgangsmåte nå er . På bloggen sin deler hun oppskrifter med næringsrik og barnevennlig mat, DIY - innlegg og oppussingsprosjekter. Hun syr barneklær og også her deler hun flittig. Noen mønster tar lengre tid å lage enn andre. Men jeg rekker i hvert. Jeg fortsetter å dele av . Denne Pinnen ble oppdaget av Karin Kvalvik Johansen.


Oppdag ( og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Velkommen til min fb-side for bloggen speiltvillingene. Her kan du enkelt få med deg. Diy : lag vaser av tomflaskene ble ikke disse stilige?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg