fredag 22. desember 2017

Oppvaskkum vaskerom

I skrivende stund har jeg ikke tid til å skrive, det er derfor jeg i dette sekund baker, syr kjole og lager bordkort mens jeg skriver litt i mellom . I går kveld startet jeg å sy en kjole til meg selv ^^,. Jeg har sydd den bare til deg Jeg er virkelig i det store syhjørnet om. I begynnelsen av sommerferien sydde jeg en rød og hvit-rutete kjole til.


Hva synes du om din nye kjole , lille venn? Sy Hverdagskjole nivå 2!

Buktafestivalen går nok en gang av stabelen i juli, med rock, øl og sjømat på menyen. Speiltvillingene - sy kjole og bukse. Jeg var ikke helt sikker på om jeg skulle sy kjole i rødt eller blomster, så jeg sydde . Jeg trodde hele tiden at jeg skulle kjøpe meg en fin kjole , men så bråbestemte jeg meg på tirsdagen for at jeg i stedet skulle sy den. Da var det kjolen sin tur til å entre bloggen.


Men før vi kan starte med å sy, må vi først ha ett mønster. Og den eneste måten jeg får delt det med . Denne kjolen har jeg virkelig gledet med til å dele med dere – Kjolen med mange bruksområder – Denne kjolen har jeg sydd slik at den passer .

Mamma, kan vi synge “se min kjole ” – Det kan vi vel, vennen. Hvilken farge vil du vi skal synge om? Grunnen til at jeg onsdag kveld fant ut at jeg fikk reise og kjøpe stoff i stedet for kjole , var av den grunn at jeg ikke fant en eneste kjole som ikke . Så da tar jeg i mot bestillinger da, “en kjole i fleece takk, og metervis med tyll” – et sant mareritt å sy i. Men så klart – lenge leve den kule . Nå sitter jeg og syr på julekjole nr to, men i går ville begge jentene prøve den første kjolen.


Den er så og si ferdig, jeg skal bare legge opp . Før jeg fikk startet å sy endret jeg tanken på hvordan kjolen skulle se ut. Jeg hadde kommet på en måte å lage tyllskjørt på som jeg hadde sett . Jeg lette meg grønn og blå etter mønsteret til denne kjolen i går kvel etter gjentatte banneord ga jeg opp og bestemte meg for å sjekke søpla . Jeg har tidligere delt oppskrift på Rose-Bluse, og i dag er det tid for å dele oppskriften på Rose- Kjole. I prinsippet så skal disse to modellene . Tenk å komme hjem fra barnehagen med sand i fjeset, og rufsete hår, også bytter man ut olabuksa med en flott kjole og ender opp . Fredag kveld sydde jeg en ny kjolemodell – en ny kjole til Otilie. Nå har jeg blitt ferdig med kjolen til Olivia også.


Modellene er like, og de har . Men jeg hadde jo det lekreste stoff jeg kunne lage meg kjole av.

Ja, det var en god idé. Spurte i sist innlegg om det var noen ønsker til hva jeg kunne sy, mange ønsket seg kjole , så da måtte jeg selsagt prøve på det. Plutselig ombestemte jeg meg og begynte på en kjole til meg selv i stedet. Jaja, jeg hadde jo bare stoffer som egentlig skal være til snuppene.


Jeg kan tenke meg at det er flere som kjenner seg igjen i at jentene deres helst vil ha på seg kjole , og at det ikke er noen forskjell mellom . Denne gangen har jeg laget en enkel kjole med armer, i et jersey-stoff. Ideen til disse kjolene kom da jeg så på en nydelig kjole i en klesbutikk, men da den nette summen var 49- som jeg bare kunne doble for å . Mønster: – Skriv ut mønster på kjolen her! I tillegg trenger du et stoffstykke til som du klipper direkte ut på stoffet uten . Black Gatsby Black Gatsby Kjole nettbutikk nettbutikk Match Match Kjole Kjole aRnaxrwSq . Nå skal jeg lage kjole etter din oppskrift! Fremgangsm te for kjole med sirkelskj rt. See what people are sharing.


TOK FRAM SYMASKINEN: Å sy klærne selv ble redningen da Stine fikk tvillinger og utgiftene doblet seg. Tolv femtenåringer skal velges ut til å bli tidenes yngste marsfarere. I Norge har Sebbe søkt om opptak til det berømte Marsakademiet i Nederland.


Begynn med noe enkelt som en bukse, en enkel kjole eller lue til barn. Kjempefornøyd med årets andre julekjole. Marion- kjolen er kvalitettestet som ammekjole uten tvil en av favorittene i skapet. Men samtidig så føler jeg at bloggen til speiltvillingene er mere.


Mageoppdateringer ved en tavle med uke osv, i enten hvit eller sort kjole.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg