mandag 18. mars 2019

Speiltvillingene sy

Sy den ene skulderen sammen, og den andre skulderen halveis sammen ut på armen. Legg kroppsdelene utover slik at skulderesømmen blir . Nå skal jeg sette meg ned å sy guttemodellene, og jeg kan nesten ikke vente, for er det noe jeg gjør for lite av så er det nettopp å sy guttesøm . Mønsteret til haremsbuksen finner du HER. STOFFTIPS til Haremsbukse: ISOLI – dette stoffet er det typiske “joggebukse” stoffet.


I helgen delte jeg oppskrift på hvordan man kan sy en julekjole.

Jeg skal jo innrømme at det ofte er lettere for meg å dele oppskrifter til jenter . Da var omsider filmen ferdig lastet opp, jeg forstår at jeg må bli litt mer tålmodig framover, nå som jeg skal prøve meg med litt mer film enn . Steg for steg hvordan sy en barnebukse med strikk i livet og i beina. I dag skal jeg vise hvordan jeg syr disse toalettmappene. For en liten tid tilbake sydde jeg babynest til vesla i magen (se gjerne innlegget med mine tips til å sy babynest her). Hjelpes, i går fikk jeg det så travelt som jeg aldri har hatt det.


Jeg fikk laget film om hvordan tegne mønster til helvolang skjørtet, og så fikk vi . Men jeg rekker i hvert fall å få det ut til dere som har planer om å sy litt i helgen. Stofftips: til denne modellen anbefaler jeg jacquar isoli eller et .

Jeg er jo bare nødt til å dele en forkleoppskrift på bloggen, for er det noe som er enkelt og nyttig å sy så er det jo nettopp et forkle. Selene er festet med trykknapper noe som gjøre det enkelt å ta den av . SY JULEKJOLE TIL BARNET DITT. Før vi kan begynne å sy , er vi nødt til å ha et mønster. Så etter å ha irritert meg grønn, bestemte jeg meg for å lage en liten sy -tutorial på Snapchat (Mitt brukernavn er: Stinetuss). Legg stoffet ned på symaskinen og sy rundt.


Pass på at du får strekt ribben hele veien rundt. Når du har sydd en runde med rett søm, skrur du . Jeg har tenkt meg frem til min løsning, den er super simpel å sy selv for en helt nygebynner bak symaskinen. Kun rette sømmer, og ingen ting . Vet du ikke det fordi du skal sy til din fem år gamle nevø, så sjekker du percentilskjema, som viser gjennomsnittlig omkrets på hoder til gutter og . Kjolen er ikke vanskelig å sy , men jeg har satt en middels vanskelighets grad på den siden den er litt mer avansert enn mye av barneklærne. Det å sy stellematten selv, er en veldig personlig og koselig forberedelse før babyen kommer.


Når du skal sy en tights er det viktig at du velger stoffer med stretch, gå derfor for et jerseystoff eller et ribbstoff. Jeg har laget mønsteret i størrelse til 1denne gangen, men gi meg . Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å sy lua SS har gratisoppskrift på, men ikke før i år er jentene store nok til å bruke slike luer. Så tar du tak i det ene ermet, og starter å sy det sammen rette mot rette. Det er like viktig å klippe .

Du starten der hånden skal komme ut og syr helt til du når bunnen av . Når jeg har prestert å faktisk sy en hel brudekjole, så er det kanskje på tide å innse at jeg også kan sy dameklær og ikke bare barneklær. I denne “ sy -det-selv-høstkolleksjonen” jeg nå skal dele med dere så er tightsen den første tutorialen jeg vil dele, dette er for å starte med det . Sy delene sammen, før du presser stykket, fjerner eventuell rynkesøm som er synlig og syr en rettsøm fra rettsiden like over sømmen som . Nå kan du sy lue også :D Veldig enkelt! Da er det bare å sy :D Gleder meg til å se deres resultater!


Vår og Sommer LUE (mønster og fremgangsmåte). MØNSTER Finn frem smørpapir, . TOK FRAM SYMASKINEN: Å sy klærne selv ble redningen da Stine fikk tvillinger og utgiftene doblet seg. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Denne Pinnen ble oppdaget av Katrine. Hun er en multikunstner av de få og har mange fantastiske prosjekter å vise til, om det er å lage møbler av det hun finner på låven eller å sy sin egen brudekjole. Men i dag kjøpte jeg stoff for å sy en til meg selv:).


Den største gleden ved å sy er kanskje nettopp det at jeg kan være en inspirasjon til andre mødre der ute som gjerne ønsker å sy , men som. Speiltvillingene – Tutorial sy toalettmappe. Stine Skoli Ommedal - Så gøy og sy toalettmapper og jeg synes de ble så stilige i skai #129321; jeg har delt oppskrift på bloggen ☺. Silje Spanne Andreassen drømmer om å leve av å sy barneklær. Med kun en symaskin pluss mamma sin som hun kjøpte til sin konfirmasjon.


Se syinnleggene til bloggeren speiltvillingene , gode forklaringer på flotte klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg