onsdag 12. desember 2018

Speiltvillingene enhjørning

Jeg fortsetter å dele av . På bloggen sin deler hun oppskrifter med næringsrik og barnevennlig mat, DIY - innlegg og oppussingsprosjekter. Hun syr barneklær og også her deler hun flittig. Noen mønster tar lengre tid å lage enn andre. Men jeg rekker i hvert. Denne Pinnen ble oppdaget av Karin Kvalvik Johansen.


Oppdag ( og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. I dagens luke i DIY -julekalenderen finner du ut hvordan du kan lage morsomme . Velkommen til min fb-side for bloggen speiltvillingene. Her kan du enkelt få med deg. Diy : lag vaser av tomflaskene ble ikke disse stilige?


Så enkelt å skape et helt nytt uttrykk! For en tid tilbake spurte søster om vi ville ha en sodastreamer da de hadde fått to. Sodastreameren ble tatt . Finnes det noe som er mer stas enn badebomber for barn?


I år har jeg lett etter DIY prosjekter der barna kan delta, og da helt ned i toårs alder, men det var ikke så enkelt å finne noe passende. Det ble brått en uønsket pause i Den Kreative Julekalenderen, da jeg på fredag fikk omgangsyken. Fytti fy, for noe djevelskap.


De kan også spayes for å få en annen farge. Bursdagen til barna nærmer seg litt brennfort, og denne moren har brått for det travelt med alt som skal gjøres. Det er noe jeg liker, for jeg trives . Gikk ut med Tyra for å få litt frisk luft da jentene la seg for daglurer, og etter å ha kasta ball noen ganger fant jeg ut at jeg skulle sette i gang mitt . Da er jeg i gang med en ny “spalte”! Nå har jeg fått tatt i bruk prosjektet, for i min lille DIY julekalender så mangler det kanskje et lite hjemmelaget prosjekt til mennene i livene våre. Desember DIY julekalender.


Fy søren så fort desember har gått. Bare dager igjen til jul, som . Det aller gøyeste med dette DIY -prosjektet er at det er veldig enkelt, og mye billigere enn å kjøpe en ferdig sengegavel i samme stilen. For to år siden, også i DIY - pakkekalenderen her på bloggen (også den 7. desember) så delte jeg kjegletrær som var laget på samme måten.


Da var det klart for luke i kalenderen, her har helgen gått i ett og vi har knapt vært hjemme, så i dag kommer det et enkelt prosjekt. Et ord som går igjen om dagen er DIY – do it yourself. I går svingte jeg rundt i mitt nylagde tyllskjørt i bursdagsfering.


I dag er det bare dager igjen til jul! Så jeg regner med at mange allerede er godt i gang med å handle inn julegaver. Det å lage til og fra kort . Dagens DIY er kanskje ikke den som treffer flest siden den krever litt mer å lage, men jeg kom over ett bilde da jeg søkte på DIY , . Gelé i vannmelon er et . DIY -innleggene blir liggende her neste jul, og kanskje noen vil dra nytte av innlegget da.


En annen grunn til at jeg deler fremgangsmåte nå er . No B Tamaras blogg: Knyteteppe Readicut. DIY :-Slik lager du ditt eget . Tyllskjørt - hvordan sy. DIY Sailor Bows- such a clever way to do the tails!


Weihnachtsbäume Anhänger Geschenk Verpackung Christmas Gift Wrapping, Christmas Diy , Christmas . Hun skriver bloggen speiltvillingene. Speiltvillingene – Tutorial sy toalettmappe. Verlockend Diy Kalender Gestalten Höchste Klarheit Mit Empfehlungen An Unser Traum Zuhause Genial Hifi Möbel Holz Eindrücke Mit . Stjernefrø: DIY Makeuppung.


Hun er så dyktig når det gjelder DIY , hun kunne helt sikkert kommet veldig langt kun på det. Mye inspirasjon mtp DIY. Bloggeren og tvillingmammaen Stine Skoli fra Speltvillingene, har brukt rosa silkepapir for å lage pom .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg