mandag 5. oktober 2015

Sy haremsbukse voksen

Mange tror at det å sy smock er utrolig vanskelig, men det stemmer faktisk ikke. Det som kan være litt problematisk, er å få innstillet symaskinen . Mønsteret til haremsbuksen finner du HER. Da var mønsteret til haremsbuksa endelig klart. Så jeg har endelig børstet støv av symaskinen min og begynt å sy litt igjen mye takket være deg men hva tror du.


Riktignok I voksen størrelse Veldig gode å ha på. Første haremsbukse MÅTTE få det navnet. Jubel og jeg har jo hatt sydager her hos meg, og da måtte vi sy haremsbukser slæsj kosebukser. Men jeg har sydd en annen haremsbukse så har dere lyst.


Brett livribben dobbelt, nål den fast på buksen og sy den på rett mot rett. Her finner du mønstre for voksne i høy kvalitet hos Meretes Atelier. Bilde av Sy din egen garderobe. Jeg syntes det er kjempe gøy å sy og lage kort og tenkte derfor det ville være gøy å vise litt av hva jeg . Lite stretch i men desto lettere å sy på. Mitt første voksenplagg Under Dameklær.


Haremsbuksa finner du oppskrift på her. Enig med dere begge to:-) Skal sy flere av disse til meg selv, hadde også vært . Hos oss finner du alt du trenger for å kunne sy kjolen du har drømt om så lenge, strikke en varm og deilig ullgenser til høsten eller hekle en søt bamse til din . Det er mønster på en utsvinget og en slim modell, velg mellom å sy. Avslappet haremsbukse med bred ribbemidje.


Romslig rundt hofter og lår. Jeg har egentlig lyst på en haremsbukse som er så stor og vid at den kan. Snurrekjole for voksne ! Linnings elastik med overlocker - Duration. Fekk så lyst å sy ei bukse til meg sjøl, berre for å ha prøvd det, så da fant eg denne magedans-sida. MiniKrea dette symønster til voksne kvinder, str.


Buksen har en bred ribtalje og er rummelig eller . Gøyal og enkel haremsbukse med lommedetalj. Vi har det du trenger til dine strikke-, sy - og hobbyprosjekter, bl. Ingen treff …vis flere treff (). Lillelilla er mitt merke,ikke for noe annet enn at jeg startet med å sy til lille . Tak men nej jeg er ikke super god til at sy , så ville gerne at jeg kunne.


Syns alltid det er litt spennende å sy til voksne. Hun ble veldig fornøy og det er jo bra. Tunika i lin og haremsbukse i lin med jersey ribb i linning og nederst på . Hvordan gør man nu lige det? Og hvordan ved man, om de kommer til at sidde godt? Det ville jo være fedt, hvis du ligefrem kunne . Denne helga har vært skikkelig preget av haremsbukser.


Men resultatet var jo kjempestilig. Jeg har fulgt bruksanvisningen - printet ut, skyllet vekk overflødig blekk og sy. Sy selv haremsbukser til Baby.


Både børn og voksne vil elske den, så måske skal du sy både til stuen og til børneværelset. Lillebrors allerførste slipover er en tro kopi af en voksen , og man ser næsten hornbrillerne. Lappeguri har vært i Umeå på Sy og Håndtverksfestival Nå. Jeg har en overlock jeg bruker stadig vekk, men noen ganger kommer den til kort, . Leder du efter gratis syopskrifter eller strikkeopskrifter?


Udforsk opslagstavlen Sy tilhørende Margit Holst Jensen på Pinterest. Hårbånd til babyer, små piger og til de voksne. Hvis man laver dem i voksenstørrelse , så skal man i hvertfald være glad for.


Da jeg så det her stof tænkte jeg straks, at jeg bare MÅTTE sy de bukser i en voksenstørrelse i netop dét. Salg Menn Breaker Rains MMbBJFiRegntøy BLACK. Jeg har drømt om å sy et par helt siden jeg møtte Mari og Solveig på Design by Me-messen på Lillestrøm i september.


Nå har vi fått inn mange nye haremsbukser for både barn og voksne i . I kveld skulle jeg liksom få tid til å sy , jeg skulle være uthvilt nok til at energien skulle vare så. Vel, lysten til å sy vant enda en gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg